Demo - IT-utrustning - beställning internt

LÄS MER

Här kan du som chef eller behörig beställare beställa din IT-utrustning, telefoni och tillbehör.

Förutsättningar

Denna beställningstjänst är till för att beställa utrustning såsom arbetsplatser, AV-utrustning, mobiltelefoner och tillbehör. Vi tillhandahåller utrustning utifrån behov och plockar i första hand från vårt lager av redan inköpt hårdvara. Det innebär att du kan få en dator/skärm/telefon som har en livslängd på 2 år kvar innan den ska bytas ut.


Vad händer när du skickat in ärendet?

IT-funktionen tar emot din beställning och när ärendet är registrerat få du ett registreringskvitto via e-post med ett ärendenummer.

Följande behövs för e-tjänsten

  • ha behov av IT-utrustning
  • kontouppgifter (organisatorisk tillhörighet)
  • vem skall ha utrustningen och vart skall den levereras

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa